Vis uitgezet in de Meddose Kolk, De Puls en Kloosterveld

Vrijdag, 25 maart 2016

In de eigen wateren van WHV de Karper wordt over het algemeen goed vis gevangen. Om dit ook voor de komende tijd te waarborgen is er besloten om vis te bestellen en dit uit te zetten in alle drie de wateren. Gekozen is voor gekweekte vis omdat deze vis zich het beste kan aanpassen aan de nieuwe omgeving en om te voorkomen dat de vis op een ander water wordt weggevangen.

Op 18 maart is de vis geleverd en met hulp van vele leden van onze vereniging uitgezet. In de Meddose Kolk, De Puls en Kloosterveld is zowel karper als brasem uitgezet. Daarnaast is in De Puls ook veel voorn uitgezet.

Hiermee moet het voor iedereen die wil vissen in één van de drie wateren mogelijk zijn om goede vangsten te behalen.

Klik hier voor het foto-album