Clinic wedstrijdvissen voor jeugd onder 20 jaar en dames

Maandag, 14 maart 2016

Op zondag 17 april wordt er bij De Puls te Winterswijk een clinic wedstrijdvissen georganiseerd voor junioren onder 20 jaar en dames. Hierbij worden de deelnemers begeleid door wedstrijdvissers die uitkomen voor het nederlands team en door een bondscoach. Tijdens deze clinic maak je kennis met wedstrijdvissen, leer je van de besten en ontmoet je andere talenten. Is (wedstrijd)vissen je grootste passie, meld je dan aan voor deze unieke clinic.

De clinic is een initiatief van Sportvisserij Nederland en wordt georganiseerd bij WHV de Karper in samenwerking met Hengelsport Federatie Midden Nederland.

Deze clinic is een ideale gelegenheid om je bij de bondscoach in de kijker te vissen. De deelname is gratis.
De clinic start om 9:00 uur en zal duren tot ongeveer 14:30 uur.

Meld je aan door het aanmeldformulier in te vullen en op te sturen naar WHV de Karper p/a Beusinkweg 18 7103 DA Winterswijk of te mailen naar jeugd@whvdekarper.nl

Wil je eerst meer informatie over de clinic dan kun je bellen met Danny Freriks op 06-33103668