Laatste les Vissen voor Kids

Dinsdag, 15 mei 2012

Maandagavond 14 mei was alweer de laatste les van de 4 delige cursus Vissen voor Kids. Ook dit keer was het prima weer om te vissen.

We zijn deze les dan ook direct naar het water gegaan waar de kinderen allemaal zelf een hengel hebben opgetuigd. Na het uitpeilen kon het vissen beginnen.

De vangsten waren wisselvallig, op plaatsen waar vorige keren veel vis werd gevangen werd nu bijna niets gevangen. Maar sommigen hadden meer dan 20 vissen!!

Als afsluiting hebben alle deelnemende kinderen een visdiploma, kortingsbon en enkele stickers gekregen. Uiteraard mocht het in de eerste les gemaakte tuigje meegenomen worden naar huis zodat er al een begin is gemaakt met een visuitrusting. Alle kinderen zijn ook uitgenodigd om zondag 20 mei om 9"00 uur mee te doen met de jeugdviswedstrijden bij De Puls aan de Badweg.

Als dank voor het gebruik van het gebouw van Speeltuin de Vrees werd Annemiek Heinen verrast met een bloemetje. Annemieke was iedere les aanwezig en zorgde voor het drinken en een snoepje en heeft ook veel mooie  foto's gemaakt.

Kijk voor de foto's van les 3 en les 4 in het fotoalbum.