Marcel te Lintum wint viswedstrijd

Zondag, 6 mei 2012

Alle deelnemers aan de 2e wedstrijd in de seniorencompetitie van de WHV De Karper wisten dit keer vis te vangen, iets wat de laatste jaren zelden het geval was.

De 24 deelnemers aan de wedstrijd die gevist werd in de Berkel bij Eibergen vingen in het totaal 18.5 kilo vis.
Marcel te Lintum die dit jaar voor het eerst aan de competitie deelneemt nam de meeste vissen voor zijn rekening, gezeten op een kopstek wist hij 73 vissen samen goed voor 3100 gram te vangen en pakte daarmee de overwinning, de 2e plaats was voor Rik te Kolstee met 1250 gram en 40 vissen, de 3e plek werd opgeëist door Peter König met 1300 gram en 35 vissen.

Stand na 2 wedstrijden:

1 Marcel te Lintum 187 punten
2 Peter Wöhrmann sr. 185 punten
3 H.Wiegerinck 184 punten
4 Koen Havekes 180 punten
5 Willem Vredenberg 171 punten

Agenda WHV De Karper

19 mei 3e wedstrijd Seniorencompetitie- (kanaal Lochem)
20 mei Dameswedstrijd ( De Puls)
26 mei Nationale Hengeldag (De Puls)

Klik hier voor de stand na 2 wedstrijden