Oliebollenwedstrijd voor jeugdleden

Vrijdag, 11 december 2015

Om het jaar goed af te sluiten organiseert de jeugdcommissie van WHV de Karper op 30 december een viswedstrijd voor jeugdleden tot en met 18 jaar bij De Puls. DE HENGELKEUZE IS VRIJ, maximale inwerpafstand is 15 meter. Maximaal 20 deelnemers, lidmaatschap van WHV de Karper is verplicht.

De loting is om 11:00 uur aan de waterkant. Er wordt gevist tot 14:00 uur.
Deelname is gratis.
Om te kunnen deelnemen aan deze wedstijd moet je je aanmelden voor 28 december, stuur een mailtje naar jeugd@whvdekarper of meld je aan via facebook.

Indien de wedstrijd niet door kan gaan ivm de weersomstandigheden wordt dit uiterlijk 29 december om 19:00 uur gemeld via facebook en website van WHV de Karper.