Laatste Seniorenwedstrijd in dit seizoen gooit klassement aan de top behoorlijk om!

Vrijdag, 6 november 2015

De laatste wedstrijd van dit seizoen werd gevist aan De Oude IJssel in Laag Keppel. Al vroeg waren de mannen paraat, men had er duidelijk zin in. Daar droeg ongetwijfeld het mooie weer aan bij. Hoewel het gewoonlijk zo is, dat er op het eind van de competitie altijd wat minder animo is dan bij de start, waren er nu toch nog 26 vissers. Vandaag ging het bij deze inhaalwedstrijd (in de zomer werd een wedstrijd geschrapt vanwege de voorspelde extreem hoge temperatuur) niet alleen om de dagprijzen maar ook om de eindstand van deze competitie. Vooraf waren er nog 5 vissers die eerste konden worden. Heel spannend dus!

Helaas werkte de vis vandaag niet echt mee. Grote vis liet zich amper zien, laat staan vangen. De wedstrijd werd dan ook beslist met de kleine vis. De z.g. peuteraars waren absoluut in het voordeel.
Dat gold overigens ook voor de vissers in vak B. Daar werd aanzienlijk meer en grotere vis gevangen dan in het A vak. Dat doet overigens aan de winnaars in het algemeen klassement niets af. De competitie bestaat immers uit 7 wedstrijden.
Vandaag was de stand als volgt:

In vak A:
1. W. Vredenberg140 gram 12 vissen
2. R. Lickfeld 190 gram 10 vissen
3. C. Brockötter160 gram 10 vissen

In vak B:
1. M. te Lintum1240 gram61 vissen
2.W. Bartels3670 gram 5 vissen
3. N. Legters 810 gram24 vissen

De competitie kreeg mede door bovenstaande uitslag de volgende eindstand:
1. M. te Lintum458 pnt
2. H. Kuhlmann453 pnt
3. W. Vredenberg451 pnt
4. N. Legters 448 pnt
5. U. Tieben445 pnt

Alle winnaars en in het bijzonder Marco te Lintum als algeheel winnaar, van harte gefeliciteerd.

De data voor de competitie in 2016 worden binnenkort bekend. Houd daarvoor de website in de gaten!