55+ midweekwedstrijden 2016 WHV De Karper

Vrijdag, 25 september 2015

Deze wedstrijden worden georganiseerd door en voor 55+ leden van WHV De Karper. Tenzij door de wedstrijdleiding anders is bepaald, wordt gevist in eigen wateren, met de vaste stok. (Hengellengte max.: 11,5 meter) Voor de wedstrijden in de Puls geldt dat de hengelkeuze vrij is. Wel geldt hier een inworp lengte van 20 meter maximaal. Leefnet verplicht.

De wedstrijden vinden plaats op de dinsdagmiddagen van 13.00 uur t/m 16.30 uur. De loting vindt telkens plaats om 12.00 uur aan het viswater. Inleggeld is € 3,00 per wedstrijd. Na afloop van elke wedstrijd vindt de prijsuitreiking plaats.
De puntentelling is t.o.v. vorig jaar gewijzigd en is nu als volgt: 0,5 punt per vis en 1punt per 50 gram gewicht. Dus 1 voorn van 100 gram levert 2,5 punten op.
Geplande data:
12 april  De Puls