Peter Wöhrmann wint viswedstrijd

Zaterdag, 14 april 2012

Het was dringen geblazen bij de inschrijving voor de zomercompetitie van de WHV De Karper, de vissers wilden het liefst zo hoog mogelijk op de lijst staan zodat men als eerste kon loten voor de beste stek . Uiteindelijk heeft het weinig geholpen omdat de meeste vis aan één zijde van De Puls gevangen werd.

Aan de eerste wedstrijd van de zomercompetitie namen 28 vissers deel waarvan er slechts 15 vis wisten te vangen met een totaalgewicht van 20,8 kilo.

Peter Wöhrmann deed dit als beste, hij ving maar liefst 5 brasems en 2 kleine visjes goed voor 4500 gram. Henny Wiegerinck eiste de 2e plaats op met 4 brasems samen 3950 gram en Uwe Tiebe pakte de 3e plek met een karper en een brasem samen 3550 gram.

Uitslag:
1 P. Wöhrmann 100 punten