Zevende 55+ midweekwedstrijd 2015: Hartwig Kuhlman wint met mooie mix aan vis!

Woensdag, 19 augustus 2015

Op dinsdag 18 augustus is de zevende 55+ wedstrijd gevist. Deze keer was Kolk Meddo het strijdtoneel. Er waren 15 deelnemers. Voor deze eerste wedstrijd na de zomerpauze waren de deelnemers al vroeg present. Ze hadden er zin in na de wedstrijdloze periode. Een tijd die overigens door menigeen goed was benut om wat nieuwe technieken en voertjes uit te proberen. Uit de verhalen viel op te maken dat ook de echtgenotes van de vissers weer blij waren met de herstart van de wedstrijden…….!

Weerman Freek Wenink wist te voorspellen dat het droog zou blijven vanmiddag. Binnen zal dat het geval geweest zijn, maar de vissers waren toch erg blij met hun paraplu vandaag. Freek zelf kon het weer niet schelen, hij viste zich opnieuw naar een goed resultaat. Winnaar werd vandaag Hartwig Kuhlman, die na een trainingsstage in Noorwegen, genadeloos toesloeg, met een mooie mix van grote en kleine vis.
In totaal werden 19,8 kilo vis en 426 stuks gevangen. De uitslag was als volgt:

1.Hartwig Kuhlman44 stuks,3390 gram
2.Uli Tieben 69 stuks,1520 gram
3.Henny Wiegerink 47 stuks, 2070 gram
4.Freek Wenink 57 stuks, 1480 gram
5.Harry Sperwien 39 stuks, 1570 gram

De winnaars van harte proficiat!

De 55+ wedstrijden worden mede mogelijk gemaakt door WHV De Karper en door onze sponsor Hooked on Fishing te Winterswijk. Waarvoor onze dank!

Volgende wedstrijd op 1 september in Kotten!