Zesde 55+ midweekwedstrijd 2015: Clemens Brockötter slaat toe!

Dinsdag, 23 juni 2015

Voor het eerst dit seizoen werkte het weer niet mee. Regen vanaf begin tot einde wedstrijd. Het kon echter de stemming niet drukken en de mannen stonden te popelen om te kunnen beginnen. We visten deze keer in Kotten en daar zijn de plekken waar je op aantal moet vissen fel begeerd. Ook deze keer kwamen hier de winnaars vandaan. Met afstand werd de wedstrijd gewonnen door Clemens Brockötter, die er maar liefst 103 wist te vangen. Goed gedaan jochie!

Zo af en toe liet er zich ook een brasem zien, maar tegen de aantallen kleine vis legden deze het af.

In totaal werden 10,4 kilo vis en 471 stuks gevangen. De uitslag was als volgt:
1.Clemens Brockötter 103 stuks, 940 gram
2.Bertus Oonk 58 stuks,1780 gram
3.Uli Tieben 61 stuks,1590 gram
4.Henk Staverman 70 stuks, 450 gram
5.Willem Vredenberg 65 stuks, 870 gram
De winnaars van harte proficiat!

Na afloop van de wedstrijd werd het eerste deel van het seizoen geëvalueerd, dit onder het genot van een drankje en hapje. Om een lang verhaal kort te houden: Men was erg tevreden over de gang van zaken en wat de deelnemers betreft hoefde er niets veranderd te worden. De laatste wedstrijd in de Puls, is er weer sprake van een vrije hengelkeuze. Zoals we gewend zijn was het, na het formele deel, nog even erg gezellig……..!

De 55+ wedstrijden worden mede mogelijk gemaakt door WHV De Karper en door onze sponsor Hooked on Fishing te Winterswijk. Waarvoor onze dank!
Vandaag opnieuw was er behalve de 5 reguliere prijzen, ook weer een waardebon voor een dagdeel karper vissen op De Leeghte te vergeven. Deze is beschikbaar gesteld door Rene Bomers Hengelsport in Groenlo Ook hiervoor natuurlijk onze dank!
De Leeghte is de plek waar het net niet leeg blijft, als het om karpervissen gaat. Volgens sommigen is het zelfs de karperarena van Nederland. De bon is terecht gekomen bij Uli Tieben. Succes en veel karperplezier.!

Volgende wedstrijd, op 18 augustus: Meddose Kolk!

De wedstrijdleiding wenst iedereen een goede vakantietijd toe, tot in augustus!.