Joyce Tankink wint dameswedstrijd WHV de karper

Zondag, 7 juni 2015

Zondag 7 mei was het de beurt aan de dames van de leden van WHV De Karper om hun kunnen te tonen aan de waterkant en proberen om meer vissen te vangen dan hun manlijke collega’s. De weersomstandigheden waren lekker zonnig met een aangename temperatuur.

Om kwart voor tien werd het beginsignaal gegeven en veertien dames konden beginnen met hun wedstrijd. Na twee uur vissen werd het eindsignaal gegeven. In totaal werden er 50 vissen gevangen met een gewicht van 5890 gram. Joyce Tankink werd winnares met 11 vissen en een gewicht van 3315 gram. De tweede prijs was voor Suus te Boome, zij wist 3 vissen te vangen met een gewicht van 1300 gram. De derde prijs was voor Marion Klapwijk, zij had 7 vissen gevangen met een gewicht van 340 gram.
Slechts 2 dames konden geen vis aan bieden aan de weegploeg.
Verder was er nog één meter worst als prijs. Suus te Boome wist ook deze prijs in de wacht te slepen, zij had de grootste vis gevangen en wel een brasem van 46 cm.