Inschrijven voor kringwedstrijd

Dinsdag, 19 mei 2015

Op zondag 14 juni wordt er wederom een kringwedstrijd gehouden, dit maal is de locatie de zijtak Twentekanaal (tussen Cottwicherbrug en Warmtinkbrug) in Goor. Loting aan de waterkant is 7.00 uur. De wedstrijd begint om 7.45 en zal duren tot 11.15 uur Inschrijfgeld bedraagt € 3,00 en opgave voor 4 juni. Voor leden van De Karper is er gelegenheid om zich hiervoor in te schrijven bij Chris Slotboom, het liefst via e-mail op cj.slotboom@kpnmail.nl. Er kunnen tien leden deelnemen, bij meerdere inschrijvingen zal er geloot worden.