55 Plus 2023

Dinsdag, 21 maart 2023

Ook dit jaar gaan we op 9 dinsdagmiddagen weer de 55 Plus wedstrijd vissen. Ben je lid van W.H.V. De Karper en 55 jaar of ouder dan mag je aan elke afzonderlijke wedstrijd deelnemen.

Er wordt gevist op gewicht en bij elke wedstijd zijn er waardebonnen beschikbaar voor de eerste 5 vissers met het meeste gewicht aan vis.
Als extra element gaan we dit jaar voor de deelnemers die minimaal 6 van de 9 wedstrijden hebben gevist een competitie invoeren.
Dit betekent dat het totale gewicht van de beste 6 wedstrijden bepalend is voor het kampioenschap.

Loten                        12.00 uur aan het wedstrijdwater
Wedstrijdduur           13.00 -16.30 uur
Inleg                          € 3.00 per wedstrijd (contant en gepast)
Deelname                 Alleen als u aangemeld bent (zie aankondiging op website )
Aantal deelnemers   Maximaal 20
Onthaakmat              VERPLICHT

•de organisatie verricht de loting
•het wegen wordt gedaan door de vissers van stek 1 en 2

Auch in diesem Jahr wird wieder das 55 Plus Wettangeln am 9 Dienstagnachmittagen stattfinden.
Wenn Sie Mitglied von W.H.V. De Karper und 55 Jahre oder älter sind, können Sie an jedem einzelnen Wettkampf teilnehmen.
Gefischt wird nach Gewicht und bei jedem Wettkampf gibt es Gutscheine für die ersten 5 Angler mit dem meisten Fischgewicht.
Als zusätzliches Element werden wir in diesem Jahr einen Meisterschaft einführen für die Teilnehmer die an mindestens 6 von 9 Wettkämpfen teilgenommen haben.
Das bedeutet, dass das Gesamtgewicht der besten 6 Wettkämpfe die Meisterschaft bestimmt.

Auslosung            12.00 Uhr am Wettkampfwasser
Wettbewerbszeit  13.00 -16.30
Startgeld               € 3,00 pro Wettkampf (Cash und passend)
Teilnahme             Nur wenn Sie angemeldet sind (siehe Ankündigung Website)
Teilnehmerzahl     Maximal 20
Abhakmatte          IST PFLICHT

•Die Organisation führt die Auslosung durch
•Das Wiegen erfolgt durch die Teilnehmer des Angelplatzes 1 und 2

Aanmelden/Anmelden - 55 Plus 4 April "De Puls "

Tot zaterdag  1 April kan men zich aanmelden voor de 55-Plus wedstrijd in De Puls.
Bis Samstag  1. April kann man sich anmelden für diesen Angelwettkampf 55- Plus im De Puls

Henny Wiegerinck Tel. +31 641643311 of/oder hennywieg@hotmail.com