55+ wedstrijd, winst voor Ulli Tieben.

Dinsdag, 23 augustus 2022

Omdat de Kolk Meddo verdacht wordt van blauwalg werd de 55+ wedstrijd verplaatst naar het Kloosterveld. Dat dit geen slechte keus is geweest bleek wel door de mooie vangsten die de 15 deelnemers na afloop van de wedstrijd aan de weegploeg konden aanbieden.

Helaas hebben ook 5 vissers het leefnet leeg gehouden maar hadden desondanks wel een mooie visdag, lekker in de zon en een mooi uitzicht op de vangsten van de andere vissers.

Sommige vissen waren van een dusdanig gewicht en formaat dat de weger bijna lamme armen kreeg bij het bepalen van het totale gewicht. Nadat alle netten geleegd waren kwam het totaal uit op 16.980 gram.

Omdat Ullie Tieben een karper wist te vangen van ongeveer 8 pond wist hij met 4860 gram de wedstrijd te winnen, Theo Brüning werd 2e met 3360 gram en Jorg Frontschack 3e met 1430 gram.
Bertus ten Harkel ving 1340 gram goed voor de 4e plek en Peter König als 5e met 1320 gram.

De volgende 55+ wedstrijd wordt gevist op 6 september in het Kloosterveld.