Jeugd vakantiewedstrijd op 3 augustus 2022

Dinsdag, 19 juli 2022

Voor de jeugd tot 25 jaar is er woensdag 3 augustus een viswedstrijd. De wedstrijd vindt plaats bij viswater de Puls aan de Badweg in Winterswijk. Tijdens de wedstrijd wordt er uitsluitend gevist met materialen van de vereniging. Voor iedereen is er een prijs! Deelname aan de wedstrijd is gratis en je hoeft geen lid te zijn van de vereniging.

Datum: Woensdag 03-08-2022
Aanvang: 09:30
Vissen van: 10:00 t/m 12:00 uur
Locatie: de Puls

Ook zullen er tijdens de wedstrijd gediplomeerde viscoaches aanwezig zijn om jullie te voorzien van tips en tricks.
Opgeven kan door de QR-code te scannen of via het emailadres.
Graag je naam, geboortedatum en een telefoonnummer van een ouder/verzorger meegeven.
Graag zien we je dan!

Aanmelden via: