Dameswedstrijd 26-6-2022

Donderdag, 30 juni 2022

Onder goede weersomstandigheden hadden zich 11 dames gemeld bij onze kolk de Puls , dit was om te herstarten na een afwezigheid van 3 jaar, de covid 19 was de grote spelbreker ,een behoorlijk aantal.

In principe was de organisatie bijna het zelfde alleen andere gezichten die het regelen , kortom het was een geslaagde middag met als doel dat een ieder een visje zal vangen al dan niet klein of groot en dat doel werd ruimschoots gehaald .
Totaal werd er door de dames ruim 17 kilo uit de puls gevist met uiteindelijk 1 winnaar en dat was Joyce Tankink met een gewicht van 6900 gram een goede 2 werd Roefi Bukovac met een gewicht van 3950 gram , 3 de werd Kirina Raterink met een gewicht van 1850 gram op de weegschaal , op de vierde plek good old Stien Vredenberg met een gewicht van 1400 gram op de schaal een aardig gewicht, en als laatste een nieuwkomer Lydia Breed ( ja de vriendin van Ruud ) een gewicht van 750 gram op de teller .
Al met al een goed geslaagde middag met voor iedereen vis in het netje , vermeldings waardig is dat er voor de grootste vis een extra prijs te winnen viel , en deze ging naar Roefi Bukovac een brasem met een lengte van 50 cm.
Gezien de reacties zal er zeker een vervolg plaats vinden in 2023 .

De wedstrijdcommissie Dames

Ruud en Dick van de Graaf