Matige vangst 55 Plus wedstrijd

Dinsdag, 19 april 2022

Ondanks het mooie weer was de vangst dinsdag 19 april in het Kloosterveld matig te noemen.

Anton Hardiek had zich even in de keuken uitgeleefd en bracht een schaal met kaasblokjes en plakken leverworst mee, zodat iedere deelnemer in ieder geval met een lekkere snack achter de kiezen aan de wedstrijd kon beginnen.
Er werd gevist van 13 uur  tot 16.30 uur en alle stekken waren zo uitgezet dat iedereen ruim plek voor zichzelf had.
Al snel bleek dat het een taaie middag zou worden en dat de vis zich moeilijk liet vangen, vooral de grote brasems en karpers lieten het afweten.
Uiteindelijk wist Clemens Brockötter de eerste plek op te eisen met 1980 gram, Henk Aalbers kon 1530 gram aanbieden en Bertus ten Harkel 1020 gram. De vierde plek was voor Henny van Doorn met 1000 gram en vijfde werd Theo Brüning met 920 gram.
In het totaal werd er 7 kilo vis gevangen.
De winnaars gingen zoals gebruikelijk met een waardebon van Hooked on Fishing naar huis.
De volgende wedstrijd wordt gevist op 10 Mei in "kolk Meddo"