L E D E N V E R G A D E R I N G 2022

Dinsdag, 15 maart 2022

Zoals eerder al aangekondigd is er maandag 21 maart a.s. in Hotel-Restaurant Frerikshof Winterswijk de jaarlijkse Ledenvergadering.

Vanaf 19.00 uur ligt de agenda met alle bijlagen ter inzage. De agenda voor de vergadering kun je onder aan dit artikel nog een keer aanklikken en inzien.
De jaarlijkse Ledenvergadering is er niet zo maar. Volgens de statuten moet het bestuur jaarlijks rekening en verantwoording afleggen over het gevoerde beleid van het afgelopen jaar. Maar het bestuur moet ook goedkeuring vragen voor de plannen in het lopende jaar. Dat is dus wat MOET. Het bestuur wil meer. Zij wil graag met de leden van gedachten wisselen over de toekomst van onze vereniging. Wat willen we bereiken ? Wat gaat er goed ? Wat kan er beter ?
Kortom genoeg zaken om aandacht aan te besteden. Het is jullie “club”. Wij – bestuur – doen er alles aan om het in goede banen te leiden, maar wij kunnen dat alleen met jullie steun.
Kom daarom ook maandag a.s. naar Frerikshof. Vanaf 19.00 uur staat de koffie klaar. Laat ons niet in de steek.

Klik hier voor de volledige agenda.