Verslag Jeugdvakantiewedstrijd 11 augustus

Zondag, 15 augustus 2021

Woensdag 11 augustus stond er voor het eerst sinds lange tijd weer een jeugdwedstrijd gepland.

De opkomst was mega! Maar liefst 40 kinderen hadden zich aangemeld en stonden om 9.15 uur klaar om mee te doen aan de wedstrijd. Nadat iedereen een plekje toegewezen kreeg kon het vissen beginnen. Gelukkig was de vis al wakker en heeft bijna iedereen vis kunnen vangen. Er zijn zelfs nog een aantal mooie karpers en brasems gevangen!
Uiteindelijk wist Siebe Lobeek de wedstrijd te winnen. Larse Winters werd tweede en Sten Reuvers werd derde.
Voor iedereen was er een prijsje gesponsord door Evezet fishing en Hooked on Fishing. Dank daarvoor!
Kortom een zeer geslaagde ochtend en hopelijk zien we jullie snel weer bij een volgende wedstrijd.

Het bestuur is zeer in hun nopjes met deze activiteit. Sinds kort hebben we weer een Jeugdcommissie, zij het dat deze nog niet helemaal compleets is. Door dit daverende succes met deze eerste activiteit gaat het zeker lukken op korte termijn weer een volledige commissie te hebben. Ben je hierdoor ook enthousiast geworden, meld je dan aan.
Complimenten en dank aan de initiatiefnemers, maar ook veel dank aan de vele vrijwilligers die geholpen hebben om deze activiteit tot een succes te maken.