Van de bestuurstafel.

Zondag, 11 juli 2021

Wedstrijden

Voor het eerst konden er de afgelopen week weer wedstrijden worden gehouden. Zaterdag 3 juli was de eerste Zomercompetitiewedstrijd en dinsdag 6 juli de eerste 55+wedstrijd. Eerder heeft u daarover al meer kunnen lezen.
Voor wat betreft de 55+ wedstrijden ziet het er naar uit dat de nog voor dit jaar geplande wedstrijden kunnen doorgaan, inclusief een extra wedstrijd op 27 juli a.s. Voor de eerstvolgende wedstrijd van de Zomercompetitie – gepland op 11 september, Twentekanaal Lonnekerbrug – is al dan niet door gaan geenszins zeker. Er zijn voor die wedstrijd nog niet voldoende mensen om dit te organiseren – m.a.w. meld je aan om te helpen – maar ook hier blijken – althans op dit moment – de oevers onvoldoende toegankelijk te zijn om hier verantwoord te kunnen vissen. Kijk regelmatig op de website voor de laatste informatie.
Intussen hebben we bericht ontvangen over de jaarlijkse Senioren Korpswedstrijd die dit jaar op 4 september a.s. wordt gehouden. De selectie van deelnemers namens de Karper vindt plaats op basis van de uitslag van de Zomercompetitie 2019. Binnenkort neemt Nico Legters contact om dit verder te regelen,

Jeugd

Verheugend is het te kunnen melden dat zich een viertal mensen hebben gemeld om de activiteiten van en voor de Jeugd van onze vereniging te willen gaan organiseren.
In ieder geval zullen er dit jaar nog een tweetal wedstrijden voor de jeugd worden gehouden. Op korte termijn horen jullie daar meer over. In ieder geval zal hieraan in de Ledenvergadering van 20 september – u komt toch ook? – aandacht aan worden besteed, Overigens de nieuw gevormde jeugdcommissie kan nog leden gebruiken. Heb je belangstelling, laat het ons dan weten.

Ledenvergadering 20 september

Zoals eerder vermeld houden we op 20 september a.s. eindelijk weer eens een ledenvergadering. De agenda zal in ieder geval een aantal zaken – moeten – bevatten over de gang van zaken in 2019 en 2020. Het bestuur is ook voornemens jullie mee te nemen en de plannen voor de toekomst. Waar de Ledenvergadering zal plaatsvinden en hoe de organisatie er van precies zal zijn, hangt natuurlijk af van de voorwaarden die de Coronamaatregelen op dat moment stellen. Het bestuur zal er alles aan doen om – mits verantwoord – zo veel mogelijk leden bij de vergadering te betrekken. Heb je ideeën/suggesties, laat het ons weten.

Samenstelling/taakverdeling bestuur

Door het terugtreden van Chris Slotboom is er opnieuw een vacature in het bestuur ontstaan. Totdat een nieuwe secretatis is gevonden, neemt de voorzitter het secretariaat waar. Als je belangstelling hebt, laat het ons weten. Mocht je twijfelen – het is echt hartstikke leuk – loop dan eens een paar maanden mee en kijk of het iets voor je is. Wie weet, ontdek je bij jezelf dingen die je niet wist.