Uitslag Wedstrijd Zomercompetitie 3 Juli 2021.

Zondag, 4 juli 2021

Het is alweer ruim 9 maand geleden dat we de laatste wedstrijd van de Zomercompetitie hebben gehad.

Oorspronkelijk zou deze 5e wedstrijd in de Berkel bij de oude spoorbrug in Eibergen gehouden worden.
Maar wegens het niet of slecht bereikbaarheid zijn van de visstekken in de Berkel hebben we besloten deze wedstrijd maar in eigen water gehouden.
19 vissers waren na het Kloosterveld gekomen om hun geluk te beproeven, voor de meesten was het de eerste wedstrijd weer sinds tijden.
Het weer was goed, misschien een beetje te warm voor sommigen.
De verwachting waren ook goed, zeker als we op de verhalen van enkele vissers af mogen gaan, word er in het Kloosterveld zeer goed gevangen de laatste tijd.
Maar ja, tijdens een wedstrijd is alles altijd weer net even iets anders, dus ook deze zaterdag.

Uitslag wedstrijd 03-07-2021

Vak A
1e Uwe Konteci 2340gr.
2e Hennie Wiecherinck 2220 gr.
3e Sascha Beckmann 1500 gr.

Totaal gewicht vak A 8790 gr.

Vak B
1e Theo Brüning 3740 gr.
2e Lars Verhufen 2160 gr.
3e Jörg Frontschak 1510 gr.

Totaal gewicht Vak B 9845 gr.

!!!! OPROEP !!!!
Wij zijn nog op zoek naar enkele nieuwe permanente wedstrijd commissie leden.
Mocht het zijn dat we niet genoeg wedstrijd commissie leden bij elkaar kunnen krijgen zullen we tot onze spijt genoodzaakt zijn om de wedstrijden voor het komende jaar te annuleren.
Indien iemand interesse heeft als nieuwe wedstrijd commissie lid, zij kunnen zich melden bij het bestuur het liefst schriftelijk.

De volgende wedstrijd staat gepland op 11 september a.s.
Houd alsjeblieft de website in de gaten voor eventuele wijzigingen.