WEDSTRIJDEN!

Woensdag, 22 april 2020

Nu de maatregelen rond het Coronavirus zijn verlengd is het niet mogelijk de geplande Zomercompetitie te houden.

Besloten is dan ook de Zomercompetitie voor 2020 volledig te laten vervallen. Wel zullen er – als de Coronamaatregelen dat op dat moment toelaten – nog een tweetal individuele wedstrijden worden georganiseerd. Plaats en tijd zijn – in principe – de geplande wedstrijden 6 (Twentekanaal Enschede) en 7 (Twentekanaal Lochem). Zodra duidelijk is of dit mogelijk is zullen wij daarover berichten.
Ook de op 7 juni geplande dameswedstrijd (Puls) gaat niet door. Hiervoor komt geen nieuwe datum. Voorts is besloten alle 55- wedstrijden voor dit jaar te annuleren. Ook de besturenwedstrijd W.H.V. de Karper en HSN Het Voorntje uit Eibergen op 4 oktober gaar niet door. Jammer natuurlijk allemaal, maar wij rekenen op uw begrip.