Bas Holtschlag wint karperwedstrijd van WHV De Karper

Donderdag, 2 juli 2015

Zaterdag 27 juni was de eerste karperwedstrijd van WHV De Karper. Van de 16 aanmeldingen deden er uiteindelijk 11 mee aan de loting die om 12.00 uur plaatsvond bij De Puls. Er werd van 13.00 uur tot 23.00 uur gevist.

In de middaguren werd niet veel vis gevangen maar naarmate de avond vorderde werden er meer vissen gevangen.
Eugene Rouchdi had de eer om de eerste karper te vangen, dit was een mooi exemplaar van 4775 gram. Dit bleek later net niet voldoende om in de prijzen te vallen.
Er werden 16 vissen met een totaalgewicht van 51325 gram gevangen en jammer genoeg werd er niet door iedereen vis gevangen maar dat mocht de pret niet drukken.

De uitslag was als volgt:
1. Bas Holtschlag
2. Roy Mariën
3. Gilbert Hendriksen
4. Jürgen Besslich
5. Chris Kowalsky

Vanuit de organisatie gezien was het een geslaagde wedstrijd en willen proberen in het najaar een
volgende karperwedstrijd te organiseren.