Cursussen voor de jeugd

Cursus Vissen voor kids

Hengelsportvereniging W.H.V. de Karper organiseert ook in 2019 de cursus Vissen voor kids voor meisjes en jongens van 8 t/m 13 jaar De cursusavonden zijn:

Cursustijden

nadere info volgt

zie flyer bij Hooked on Fishing

Cursuslokatie
De cursus wordt gegeven in het gebouw van Speeltuin De Vrees aan de Troelstrastraat 18a te Winterswijk. Gevist wordt er in de vijver achter de Joost van den Vondelstraat. De afsluitende les is bij het eigen water van WHV de Karper, De Puls aan de Badweg (achter het strandbad).

Wat moet je zelf meenemen?
Onze hengelsportvereniging zorgt voor alle visspullen, zoals hengels, tuigjes, aas en voer. Je hoeft dus alleen maar regenkleding en laarzen mee te nemen.

Wat gaan we doen?
Onze experts laten je zien hoe je het beste kunt vissen. Je leert wat je nodig hebt om te vissen en hoe je je visspullen in orde maakt. Je leert welk aas en welk lokvoer je kunt gebruiken om vissen te vangen. En natuurlijk vertellen we je in welk water veel vis zit en hoe je daar zelf achter kunt komen. We gaan ook naar de vissen kijken, bijvoorbeeld hoe je verschillende vissoorten kunt herkennen. Alle kids die de hele cursus goed hebben meegedaan, krijgen een visdiploma!

Hoe kun je je opgeven?
Wil je meer informatie of wil je je opgeven, dan kun je mailen naar

Jeugdcoördinator van W.H.V. de Karper
 jeugd@whvdekarper.nl
Vermeld bij aanmelden via de mail je voor- en achternaam, telefoonnummer en leeftijd.

De cursus is gratis en je hoeft geen lid te zijn van W.H.V. de Karper.