55 –plus wedstrijden

Maandag, 13 juli 2020

Nu het algemeen protocol verantwoord sporten van het NOC-NSF aangepast is kunnen we de laatste drie 55-plus wedstrijden die op de agenda staan weer organiseren.

Een aantal basisregels zijn nog steeds van kracht:
• heeft u klachten: blijf thuis en laat u zo snel mogelijk testen
• houd 1,5 meter afstand
• schud geen handen
• gebruik uw gezond verstand

Dit betekent dat we ook VOOR, TIJDENS en NA de wedstrijd 1,5 meter afstand houden!
Wij als organisatie vragen jullie om elkaar- indien nodig- hierop aan te spreken, zodat wij met z’n allen gezond blijven,
een fijne wedstrijd kunnen vissen en niemand naar huis moeten sturen.

Wijzigingen:
• de organisatie verricht de loting
• het wegen wordt gedaan door de vissers van stek 1 en 2
• uitgangspunt is maximaal 20 deelnemers
• aanmelden voor de wedstrijd van 11 augustus Kolk Meddo

Omdat we ons ervan bewust zijn dat jullie graag weer een wedstrijd vissen en voorkomen willen dat wij plotseling geconfronteerd worden met teveel deelnemers, moet men zich voor de wedstrijd van 11 augustus – Kolk Meddo –aanmelden.
Dit kan vanaf dinsdag 4 augustus tot en met maandag 10 augustus bij Henny Wiegerinck.
hennywieg@hotmail.com of +31 641643311

Overige 55-Plus wedstrijden