55+ Midweekwedstrijd

Water Zoet
Sportvisserijtype Witvissen

Heren, dames

Deze wedstrijden worden georganiseerd door en voor 55+ leden van De Karper. Tenzij door de wedstrijdleiding anders is bepaald, wordt gevist in eigen wateren, met de vaste stok. (Hengellengte max.: 11,5 meter) Voor de wedstrijden in de Puls geldt dat de hengelkeuze vrij is. Wel geldt hier een inworplengte van 20 meter maximaal. Leefnet verplicht.
De wedstrijden vinden plaats op de dinsdagmiddagen, van 13.00 uur t/m 16.30 uur. De loting vindt telkens plaats om 12.00 uur aan het viswater. Inleggeld is € 3,00 per wedstrijd. Na afloop van elke wedstrijd vindt de prijsuitreiking plaats.
Er wordt gevist op gewicht. Snoek en paling tellen niet mee en dienen direct te worden teruggezet.
Bij de weging van de vis, wordt elke visser geacht , met zijn eigen vangst, te helpen. Indien onverhoopt de weegploeg is verhinderd, wijst de wedstrijdleiding 2 vissers aan voor de weging.
In geval van een meningsverschil e.d. beslist de wedstrijdleiding.

Organisator(en) HSV de Karper