Jeugd

Jeugdleden van W.H.V. De Karper

Ben je 13 jaar of jonger?

Dan val je onder de jeugd van onze hengelsportvereniging. In principe kun je dan vissen in al onze wateren met de “jeugdvispas" van onze vereniging. Hoe je deze jeugdvispas kunt kopen wordt uitgelegd onder “Vergunningen”.

Ben je 14 jaar of ouder?
Dan kun je niet meer vissen met een jeugdvispas maar heb je de standaard vispas nodig. Hoe je de vispas kunt kopen wordt ook uitgelegd onder “Vergunningen”.

Jeugdwedstrijden

W.H.V. De Karper is zeer begaan met haar jeugdleden. Ieder jaar worden er diverse activiteiten georganiseerd door het jeugdbestuur. Hieraan mogen alle leden tot en met 21 jaar deelnemen.

Ook dit seizoen zullen er net als voorgaande jaren weer een aantal jeugdwedstrijden worden gehouden. Tijdens deze wedstrijden zijn er meerdere jeugdbegeleiders aanwezig die je uitleg en tips zullen geven om meer vissen te vangen. Je zult zien dat het helpt. Na de wedstrijden zijn er altijd leuke prijzen te winnen. Dus als je goed je best doet dan kan je visuitrusting in een seizoen flink groeien. Je maak zelfs kans op een van de prijzen uit de grote prijs einduitreiking na de laatste viswedstrijd.

Tot aan de waterkant!

Klik hier voor het overzicht van de geplande wedstrijden

Cursus Vissen voor Kids
Wil je leren hoe je het beste kunt vissen en ben je tussen de 8 en 13 jaar oud dan kun je deelnemen aan de gratis cursus Vissen voor Kids. Deze cursus wordt in het voorjaar georganiseerd en je kunt alle informatie over de cursus vinden door hier te klikken.