Thijs Lankheet wint tweede jeugdwedstrijd bij Meddose Kolk

Zondag, 29 juni 2014

Zondag 29 juni is de tweede jeugdwedstrijd gevist aan de Meddose Kolk. De weersomstandigheden leken ons goed gezind te zijn tot 5 minuten voor het einde. Nadat het de hele ochtend droog was geweest begon het om 5 minuten voor 12 hevig te regenen.

Na een klein half uur schuilen onder de tent en verschillende paraplu’s kon de weging beginnen en wat bleek, iedereen van de 15 deelnemers had vis gevangen. De vangsten varieerden van 4 tot en met 23 vissen en van 820 tot en met 2820 gram.

Omdat zowel het aantal als gewicht telt was het nog spannend wie uiteindelijk als winnaar uit de bus kwam. Thijs Lankheet had al enige een brasem gevangen en daarnaast nog 20 kleine visjes. Hij wist hiermee de wedstrijd te winnen.
Sven te Winkel wist als tweede te eindigen en Mathijs Ebbers als derde.

De volgende wedstrijd is op 14 september bij De Puls.

De volledige uitslag: