Negende 55+ midweekwedstrijd 8/10: Vis volop, maar vooral klein !

Donderdag, 10 oktober 2013

Vis was er volop te vangen, maar vooral kleine vis: Grondels,baarsjes en schele pos. Met een prachtig herfstweertje werd deze laatste 55+ wedstrijd van 2013 in de Puls gevist.

Vooraf hadden de vissers bepaald dat alles op alles gezet moest worden, om te voorkomen dat Willem Vredenberg, de algeheel kampioen van de Seniorencompetitie, zou winnen. Hoewel menig visser qua aantal boven zichzelf uitsteeg, bleek Willem ook vanmiddag onverslaanbaar. Een terechte kampioen dus!

In totaal verschenen 11 vissers aan de start en er werd ruim 9 kilo gevangen, in totaal 205 vissen. Iedereen had vis. In de nazit werd met ieders instemming besloten dat deze 55+ competitie, wegens het succes van dit seizoen en vooral het plezier van de deelnemers, in een zelfde opzet en frequentie ook in 2014 georganiseerd moet worden. De huidige wedstrijdleiding zal dit weer organiseren.

Uitslag:
1. W. Vredenberg 1057 gram,45 stuks
2. U. Tieben 1924 gram,23 stuks
3. B. Oonk 887 gram, 27 stuks
4. L. Medze 686 gram, 30 stuks
5. M. Giesen 847 gram, 24 stuks

Volgende 55+ wedstrijd: 2014! Voor de startdatum zie de nieuwe verenigingsvergunning 2014 en houd de website bij.