Achtste 55+ midweekwedstrijd: Vis volop, maar niet overal !

Zondag, 29 september 2013

Vis was er volop te vangen, maar niet overal. De vis hield zich voornamelijk op aan de rietkant en wie daar viste, zat goed

Veel kleine vis, maar toch ook brasems en karper. Na een wat aarzelend begin, werden de vissers aan de rietkant en met name de latere winnaar, Willem Vredenberg, steeds spraakzamer. De vier eerste prijzen vielen dan ook aan die kant. Alleen Ulli Tieben kon meekomen. In totaal verschenen 10 vissers aan de start en er werd ruim 15 kilo gevangen, in totaal 187 vissen.
Uitslag:
1. Willem Vredenberg 3800 gram,29 stuks
2. Bertus Oonk 4380 gram,10 stuks
3. Jan Beernink 1580 gram, 63 stuks
4. Louis Medze 1330 gram, 22 stuks
5. Ulli Tieben 1125 gram, 26 stuks

Let op!!!!! Wedstrijd verplaatst!!!!
Volgende 55+ wedstrijd: 8 oktober in de Puls. ( Indien bij de Puls de werkzaamheden gestart zijn, wordt er gevist in de Meddose KolK!!!)

Let op: Er wordt vanaf nu om 12.15 uur geloot!!!!! !