Grote opkomst jeugd vakantiewedstrijd

Dinsdag, 30 juli 2013

Op dinsdag 30 juli is er weer een vakantiewedstrijd gehouden voor de jeugd in Winterswijk. Er is gevist in de retentievijver aan het eind van De Vreesweg. Deze wedstrijd blijkt populair te zijn onder de jeugdige deelnemers want net als vorig jaar waren er weer veel vissertjes op de wedstrijd afgekomen.

In totaal hebben 41 kinderen van 8 tot en met 15 jaar deelgenomen aan deze wedstrijd. De regels tijdens de wedstrijd waren zeer eenvoudig, iedere gevangen vis was goed voor één punt.

Bijna iedere deelnemer heeft vis gevangen. De wedstrijd is gewonnen door Frans Janssen, hij wist in anderhalf uur tijd 29 vissen te vangen. Op de tweede plaats eindigde Steven Hijink met 21 vissen en zijn zusje Sophie wist met 16 vissen de derde plaats te bemachtigen.

Klik hier voor de totale uitslag

Kijk hier voor een foto-impressie van de geslaagde jeugd vakantiewedstrijd.