12 uurs nachtwedstrijd op 14 en 15 september

Woensdag, 10 juli 2013

WHV de Karper organiseert op zaterdag 14 en zondag 15 september een 12 uurs nachtwedstrijd voor koppels. De wedstrijd vindt plaats bij De Puls en bij voldoende aanmeldingen ook bij het Kloosterveld. Er mag alleen met vaste stok gevist worden, maximale lengte is 11,5 meter.

De wedstrijd start om 20:00 uur, de loting is om 18:00 uur bij De Puls. De kosten zijn € 25,- per koppel.

De wedstrijd is alleen voor leden van WHV de Karper.

Aanmelden voor deze koppel-nachtwedstrijd kan vanaf 1 augustus en alleen via de mail. Stuur je aanmelding naar info@whvdekarper.nl en vermeld de namen van de deelnemers.