W. Vredenberg wint ook derde wedstrijd zomercompetitie

Maandag, 20 mei 2013

Zaterdag 18 mei 2013 gingen 30 vissers op pad voor de 3de wedstrijd van WHV De Karper. Het strijdtoneel was dit keer het C-vak van Twentekanaal in Lochem. Ondanks de vrij slechte weersvooruitzichten bleef het nagenoeg de gehele wedstrijd droog, een enkel spatje aan het eind mocht geen naam hebben.

De visvangst was wat betreft aantal zeer goed te noemen, iedereen wist één of meerdere vissen in het net te krijgen. Het waren wel vissen die een goed leefnet nodig hadden, ze waren meestal tussen de vijf en tien centimeter. In totaal werden er 410 vissen gevangen met een totaal gewicht van 9350 gram.

W. Vredenberg was de enige visser die een brasem kon aanbieden aan de weegploeg, hij had in totaal 1700 gram en 30 vissen. M. te Lintum wist 37 visjes te vangen met een gewicht van 400 gram en werd tweede. De derde plaats was voor H. Kuhlman met 26 vissen en 500 gram. U. Tieben wist 29 vissen te bemachtigen met een gewicht van 300 gram. H. Sperwin viste 350 gram vis en 26 stuks.

De stand na drie wedstrijden is:
1. W. Vredenberg 276 pnt.
2. M. te Lintum 260 pnt.
3. H. Kuhlman 252 pnt
3. H. Scheepers 252 pnt.
5. J. Bloemers 243 pnt
5. U. Kotecki 243 pnt
5. P. Wöhrmann 243 pnt.

De volgende wedstrijd is op 15 juni, locatie Berkel Borculo.

De volledige stand is beschikbaar onder het menu Wedstrijden. Klik hier voor de volledige stand.