Ook tweede 55+ midweekwedstrijd Groot succes!

Donderdag, 16 mei 2013

Op dinsdag 14 mei werd de tweede 55+ midweekwedstrijd gevist. Ondanks wat wisselvallig weer en de nodige verhinderingen, verschenen toch weer 15 vissers aan de Puls. Alleen dit al toont aan dat deze wedstrijden in een behoefte voorzien. Opnieuw toonden de deelnemers zich zeer gemotiveerd en gespitst op een goed resultaat. Alles werd uit de kast gehaald en niet zonder succes! Bijna 34 kilo vis, 220 stuks werd er gevangen.

De uitslag was als volgt:
1. Clemens Brockötter 44 stuks, 5000 gram
2. Bertus Oonk 13 stuks, 6500 gram
3. Louis Medze 17 stuks, 5000 gram
4. Willem Vredenberg 37 stuks, 2800 gram
5. Dick de Graaf 13 stuks, 3250 gram

Samen op plaats 6 eindigden Gerrit Papiermole (13stuks, 3000 gram) en Willem Terhorst (23stuks, 2500 gram) Overigens moet opgemerkt worden dat Willem Vredenberg bij de prijsuitreiking zijn eigen kaartje vergat mee te nemen in de eindstand. Waarschijnlijk ouderdom of echt altruïsme! De wedstrijd leiding heeft dit bij deze gecorrigeerd en zal bij de volgende wedstrijd alsnog met een prijsje over de brug komen. Verder viel op dat Dick de Graaf opnieuw ruzie met zijn materiaal kreeg, na de vorige keer een hengel aan de Puls gedoneerd te hebben verdween nu bijna zijn schepnet. Waarschijnlijk zenuwen of woede! Gelet op de teleurstellende persoonlijke resultaten denken Freek Wening en Wim Beskers na over een trainingskamp.

Volgende wedstrijd, op 28 mei, (Meddose Kolk) zien we of het geholpen heeft!