U. Tieben wint eerste wedstrijd zomercompetitie

Woensdag, 17 april 2013

U. Tieben wint eerste wedstrijd WHV de Karper. Op zaterdag 13 april hebben 32 leden van WHV De Karper deelgenomen aan de eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen. Deze wedstrijd werd gehouden in De Puls. De weersvoorspellingen waren redelijk, ’s morgens viel er een licht spatje regen.

Daarna klaarde het weer iets op met zelfs een licht voorjaarszonnetje en halverwege de wedstrijd werd door enkele vissers weer de paraplu opgezet, omdat er weer enkele spatjes water van boven kwamen.

De verwachtingen wat betreft de vangst waren redelijk.
Toch bleek het niet makkelijk om een vis te bemachtigen. 13 vissers is het gelukt vis aan wal te krijgen.
Het beste lukte het U. Tieben, hij wist 5 brasems te vangen met een gewicht van 4650 gram, tweede werd dhr Hölken met 2300 gram en twee vissen. Derde werd C. Slotboom, één vis met een gewicht van 1950 gram. De vierde en vijfde plaats werden gedeeld door R. Hiddink en U. Kotecki, allebeide één vis van 1400 gram.

De volgende wedstrijd is 4 mei aan de Berkel.

Stand na 1 wedstrijd:
1 U Tieben            100