De Karper opent visseizoen met een heuse snertwedstrijd

Zaterdag, 9 maart 2013

Zaterdag 9 maart 2013 was het de traditionele opening van het nieuwe wedstrijdseizoen . Maar ondanks dat Pluvius erg slechte zin had waren er toch nog 25 enthousiaste hengelaars op deze natte wedstrijd afgekomen bij de Puls aan de Badweg.

Gezien de voorgaande dagen waar al driftig geoefend werd waren de vangsten wisselend van aard, hier en daar dikke platte en karper. Maar ondanks de natte bijeenkomst waren er toch weer een aantal die toch wat wisten vangen maar voor de pauze was alles nog in diepe rust. Na de voortreffelijke bak snert gemaakt door onze huiskok Hennie Klapwijk , was het voor 6 hengelaars een bron van inspiratie. Voor 19 hengelaars bleef het net droog, nou droog is anders .

1) Uli Tieben 3 vissen gewicht 4200 gram 87 punten
2) Peter Wohrmann 2 vissen gewicht 2800 gram 58 punten