Tweede 55+ wedstrijd 2018. Hans Bax wint opnieuw en weer met afstand!

Woensdag, 25 april 2018

Op dinsdag 24 april werd in Kloosterveld de tweede 55+ midweekwedstrijd van 2018 gevist.

Het was , goed visweer. De zaterdag ervoor was er in Kloosterveld nog gevist voor de 3 Kolkenwedstrijd en de gedachte was dat de vis het daardoor wat minder zou doen. Op enkele plaatsen was dat ook zo en vielen de vangsten tegen. Maar op andere plekken werd weer heel goed gevangen. In totaal ruim 18 kilo. Hans Bax won vandaag weer met afstand. met bijna 10 kilo. Proficiat Hans!
De uitslag was als volgt:

1.H. Bax 9940 gram
2.C. Brockötter2630 gram
3.B. Oonk 2020 gram
4.H. Wehrsich 950 gram
5.H. van Doorn 940 gram

De 55+ wedstrijden worden ook in 2018 weer mogelijk gemaakt door sponsoring van WHV De Karper en Hooked on Fishing, de hengelsportzaak van Winterswijk.

Volgende wedstrijd, op 8 mei in de Meddose Kolk!