Eerste 55+ wedstrijd 2018 Goed vis weer. Hans Bax wint overtuigend!

Zondag, 15 april 2018

Op dinsdag 14 april werd in de Puls de eerste 55+ midweekwedstrijd van 2018 gevist

Na een voor velen te lange winterperiode , kon er vandaag eindelijk weer om de prijzen gevist worden. Opnieuw toonden de deelnemers zich zeer gemotiveerd en gespitst op een goed resultaat. Alles werd uit de kast gehaald en niet zonder succes.
Ruim 22 kilo vis werd er gevangen!!
De wedstrijd werd beslist door de visser die karper wist te vangen, Hans Bax . Proficiat!

De uitslag was als volgt:
1. Hans Bax                4990 gram
2. Hans Vogels           3240 gram
3. Harals Wehrsich     2930 gram
4. Roger Lickfelt         2740 gram
5. Willem Vredenberg 2210 gram

Dit seizoen wordt er op gewicht gevist en de tactiek was hierop aangepast. Er werd op de grotere jongens gevist. Die heb je namelijk nodig om in de prijzen te vallen. De wedstrijd werd hierdoor spannend. Naast de karper deed ook de brasem het behoorlijk. En natuurlijk werden er ook prachtige voorns gevangen. Kortom een mooie middag!
Volgende wedstrijd, op 24 april in Kotten!
Ook dit jaar worden wij weer gesponsord door Hooked on Fishing, de hengelsportzaak van Winterswijk en door WHV De Karper. Dank hiervoor!