Drie Kolken Wedstrijd

Zondag, 18 februari 2018

Drie Kolken wedstrijd 21 april 2018 Zaterdag 21 april 2018 organiseert de WHV de Karper wederom de “Drie Kolken wedstrijd” voor de leden van de hengelverenigingen in en rond Winterswijk.

Er wordt gevist in teams van 3 vissers(16 jaar en ouder). Elk teamlid afzonderlijk vist in een van onze 3 kolken: ‘De Puls, Kolk Meddo of Kloosterveld’.
De wedstrijd duurt 4 uur en er wordt gevist op gewicht. Het totaal van de door de teamleden bij elkaar geviste wedstrijdpunten bepaalt de einduitslag.
Er is plek voor maximaal 20 teams, gezien de grote belangstelling voor deze wedstrijd en de verwachting dat er meer aanmeldingen zullen zijn dan beschikbare plekken is de inschrijfprocedure als volgt:

•5 plekken zijn gereserveerd voor teams van de WHV De Karper
•15 plekken voor teams van overige verenigingen
•Alle teams ontvangen uiterlijk in de 3e week van maart bericht of er een plek is gereserveerd.
Op het bijgevoegde inschrijfformulier kan men aangeven welk teamlid in de respectievelijke Kolk vist. Om organisatorische en administratieve redenen kan na inschrijving niet meer van Kolk gewisseld worden.

Let op: Inschrijven vanaf 1 maart a.s.

Met vriendelijke groet,
Organisatie Drie Kolken