Derde Jeugdwedstrijd

Donderdag, 24 augustus 2017

Afgelopen zondag 20-08-2017 werd de derde en tevens laatste jeugdwedstrijd van dit seizoen gevist. Er werd gevist aan de Puls.

Rond 8.00 uur melden zich zo’n 16 deelnemers zodat stipt om 8.15 uur kon worden geloot om de stekken.
Om 9.00 uur werd het beginsignaal gegeven.
Al snel bleek dat de vis zich niet snel liet vangen vandaag. Mondjesmaat werd er dan ook een visje gevangen.
Stipt 12.00 uur werd het eindsignaal gegeven en kon er begonnen worden met wegen.
Gelukkig bleek dat iedereen van de nul af was en er voornamelijk kleine vis was gevangen op 1 deelnemer na.
Bij het wegen op steknummer 24 kwamen er maar liefst 6 brasems en redelijk veel kleine vis uit het leefnet.

Omdat het de laatste wedstrijd van het seizoen was, werd iedereen getrakteerd op een lekker frietje en een snack.
Daarna was het tijd voor de prijsuitreiking van deze laatste wedstrijd met daarop volgend de Prijsuitreiking over het gehele seizoen.

Over de 3 wedstrijden zijn er in totaal 1388 vissen gevangen met een totaalgewicht van 87890 gram.

Hieronder de uitslagen.

Uitslag derde jeugdwedstrijd.: