Tweede jeugdwedstrijd

Vrijdag, 7 juli 2017

Tweede jeugdwedstrijd aan de Meddose kolk. De vangsten waren uitzonderlijk goed. Iedereen had heel veel vis.

Afgelopen zondag is de tweede jeugdwedstrijd van dit seizoen gevist. De wedstrijd werd gevist aan de meddose kolk. Ondanks het niet al te beste weer werd er ontzettend goed gevangen. Binnen een uur lagen er al meerdere brasems en karpers in het net. Alle kinderen hebben ontzettend goed gevist. Er is dan ook een record aan vis gevangen. In totaal zijn er 470 vissen gevangen met een totaalgewicht van 49.884 kg.

De uitslag van de tweede wedstrijd was als volgt:

Jeugd tot en met 12 jaar:
1. Thijs Lankheet
2. Frans Janssen
3. Ties Dekkers
4. Frits wolters
5. Stan Dekkers
6. Drees Bussman
7. Thijn Luttikholt

Jeugd van 13 tot en met 18:
1. Mathijs Hijink
2. Tom Damkot