Marathonviswedstrijd Zaterdag 1 Juli 2017 Bredevoort

Dinsdag, 6 juni 2017

HSV de Slinge organiseert op Zaterdag 1 Juli 2017 een Marathonviswedstrijd. De wedstrijd word gehouden aan de Grote Gracht te Bredevoort. Er word gevist van 8.00 tot 16.00 uur. De loting vind plaats om 6.45 uur aan de Bolwerkweg te Bredevoort ( ter hoogte van het “theehuisje” ).

Inleggeld = € 10 per persoon. Te voldoen aan de Grote Gracht tijdens de loting.
Er is plek voor 50 vissers.
Dus geef u snel op want vol = vol.

De prijzen zullen bestaan uit “GELDPRIJZEN” en diverse andere prijzen.

Opgave kan tot en met 24 Juni 2017 op het onderstaan mailadres of telefonisch.

Voor verdere inlichtingen en opgave kunt U contact met ons opnemen.

theo-hunting@kpnmail.nl

Theo Hunting + 31 614689633 ( Na 17.00 uur )

Wedstrijdcommissie: Gerry Heinen, Johan Bloemendal en Theo Hunting

Vriendelijke groeten.

HSV de Slinge

Reglementen Marathonwedstrijd HSV de Slinge

Er mag alleen gevist worden met één vaste hengel tot een lengte van 11.50 meter.

Gevist wordt binnen 1 meter vanaf het nummer, hier mag niet van worden afgeweken

Leefnet moet minimaal een doorsnee van 35 cm hebben en 250 cm lang zijn.

Het is verboden om met rode maden en Verse de Vase ( Muggenlarven ) en te vissen en te voeren.

Het is verboden om met gekleurd voer te voeren. Dat wil zeggen: Het voer mag geen onnatuurlijke kleurstoffen bevatten.

Voor het 1e signaal mag er geen beaasde lijn in het water liggen. En niet voeren.
Na het 1e signaal voeren en vissen.

Alleen zwaar voeren tijdens de eerste 5 minuten, daarna is alleen mondjesmaat bijvoeren.
Ook cuppen is toegestaan. Er mag zich maar 1 hengel boven het water bevinden.

Na het 2e signaal dient de beaasde lijn direct uit water worden gehaald, de gehaakte vis word tijdens het uithalen nog mee geteld voor de wedstrijd.

Er word gevist op aantal en gewicht. Op de helft en na de wedstrijd word er geteld en gewogen.
Snoek, snoekbaars en paling tellen niet mee en word niet mee gewogen. Direct weer terug zetten.

Leefnet met vis word niet eerder uit het water gehaald, dan dat de weegmeester(s) bij je zijn.

Alle vis moet onmiddellijk na het wegen en in het zelfde water worden teruggezet.

Na de wedstrijd de visplaats opgeruimd achterlaten ,de restanten visvoer niet in het water gooien, maar meenemen naar huis of in de gebruikelijke afvalbakken deponeren.

Deelname is voor eigen risico.

De wedstrijdcommissie beslist in alle gevallen waarin dit reglement niet voorziet.