Vierde 55+ wedstrijd 2017: Uli Tieben wint met 100 gram verschil!

Woensdag, 24 mei 2017

Op dinsdag 23 mei werd in de Puls de vierde 55+ midweekwedstrijd van 2017 gevist. Het was opnieuw mooi visweer,maar in de zon erg warm .Goed insmeren en genoeg drinken was noodzaak.. De vaste stok was vandaag de favoriet en zoals zou blijken, niet ten onrechte.

Er werd in totaal ruim 39 kilo vis gevangen. Tussen de nummers 1 en 2 was slechts 100 gram verschil, in het voordeel van Uli Tieben. Proficiat! De uitslag was als volgt:
1.U. Tieben9040 gram
2.H. Wehrsich8940 gram
3.H. Baks 4680 gram
4.W. Vredenberg 3780 gram
5.C. Brokötter 3290 gram
Voor de eerste drie in dit rijtje geldt, dat ze flink getraind hebben op het water en in het bijzonder op het vangen van grote vis en natuurlijk ook hun materiaal er op hebben aangepast. Dat laatste doet ook Willy Vierkant. Noodgedwongen overigens want gisteren nam een grote karper zijn topje,elastiek en lijn moeiteloos mee. Even later haakte Uli ook deze karper en bevrijdde het beest ook van Willy’s haak. Een mooie middag kortom. Wil je ook eens meedoen? Kom gerust en vis gezellig mee!
De 55+ wedstrijden worden ook in 2017 weer mogelijk gemaakt door sponsoring van WHV De Karper en Hooked on Fishing, de hengelsportzaak van Winterswijk.
Volgende wedstrijd, op 6 juni: Meddose Kolk!