Slechts drie vissen gevangen wedstrijd WHV De Karper

Donderdag, 18 mei 2017

Slechts drie vissen gevangen wedstrijd WHV De Karper De tweede wedstrijd in de competitie van de WHV De karper werd gevist in de Berkel bij Eibergen. Chris Slotboom wist in Vak B de wedstrijd te winnen met één vis van 80 gram, in vak A werd Henny Wiegerinck eerste met één vis van 75 gram.

Het wisselvallige weer en de koude nachten zorgden ervoor dat de vis niet wilden azen en daardoor bleef bij 26 van de 29 deelnemers aan de tweede competitie wedstrijd van de WHV De Karper het net droog.
De vis liet het totaal afweten, opgeteld werd er door de deelnemers 116 uur gevist met als resultaat 3 vissen met een totaalgewicht van 205 gram. Gelukkig bleef het droog en af en toe brak ook nog even het zonnetje door, maar daar was dan ook alles mee gezegd. Al vrij snel gingen een aantal vissers aan de wandel en sommigen pakten al voor het einde van de wedstrijd hun spullen in. De derde competitiewedstrijd wordt op 13 Mei in het Twente Kanaal bij Lochem gevist.
Uitslag
Vak A