Eerste 55+ wedstrijd 2017 Goed vis weer. Oude meesters doen het goed!

Zondag, 23 april 2017

Op dinsdag11 april werd in de Puls de eerste 55+ midweekwedstrijd van 2017 gevist Na een voor velen te lange winterperiode , kon er vandaag eindelijk weer om de prijzen gevist worden. Opnieuw toonden de deelnemers zich zeer gemotiveerd en gespitst op een goed resultaat. Alles werd uit de kast gehaald en niet zonder succes.

Ruim 25 kilo vis werd er gevangen!! De wedstrijd werd beslist door de vissers die een karper wisten te vangen, Nieuwkomer Ernst Hüfing en de eerste winnaar van het seizoen Bertus Oonk. Proficiat! De uitslag was als volgt:

1.Bertus Oonk 4250 gram
2.Ernst Hüfing 3730 gram
3.Uli Tieben 2340 gram
4.Jan Kempers 2320 gram
5.Willem Vredenberg 2240 gram

Dit seizoen wordt er op gewicht gevist en de tactiek was hierop aangepast. Er werd (meer) op de grotere jongens gevist. Die had je namelijk nodig om in de prijzen te vallen. De wedstrijd werd hierdoor spannend. Naast de karper deed ook de brasem het behoorlijk. En natuurlijk werden er weer prachtige voorns gevangen. Kortom een mooie middag!

Volgende wedstrijd, op 25 april in Kotten!