Cursus VISSEN voor Kids gaat weer van start

Woensdag, 1 maart 2017

Dinsdag 28 maart start de cursus VISSEN VOOR KIDS, aanmelden kan vanaf nu. Hengelsportvereniging WHV de Karper organiseert ook in 2017 de cursus Vissen voor kids voor meisjes en jongens van 8 t/m 13 jaar. Als je de cursus afgelopen jaar al hebt gevolgd kun je toch weer meedoen want er wordt ook een cursus voor gevorderden georganiseerd.

De cursusavonden zijn:

CURSUSTIJDEN
Dinsdag 28 maart van 18:30 - 20:30 uur
Dinsdag 4 april van 18.30 – 20.30 uur
Dinsdag 11 april van 18.30 – 20.30 uur
Dinsdag 18 april van 18.30 – 20.30 uur
Dinsdag 25 april van 18.30 – 20.30 uur
Zondag 30 april van 9.00 – 12.00 uur bij de Puls

CURSUSLOKATIE
De cursus wordt gegeven in het gebouw van Speeltuin De Vrees aan de Troelstrastraat 18a te Winterswijk. Gevist wordt er in de vijver achter de Joost van den Vondelstraat. De afsluitende les is bij het eigen water van WHV de Karper, De Puls aan de Badweg (achter het strandbad).

WAT MOET JE ZELF MEENEMEN?
Onze hengelsportvereniging zorgt voor alle visspullen, zoals hengels, tuigjes, aas en voer. Je hoeft dus alleen maar regenkleding en laarzen mee te nemen.

WAT GAAN WE DOEN?
Onze experts laten je zien hoe je het beste kunt vissen. Je leert wat je nodig hebt om te vissen en hoe je je visspullen in orde maakt. Je leert welk aas en welk lokvoer je kunt gebruiken om vissen te vangen. En natuurlijk vertellen we je in welk water veel vis zit en hoe je daar zelf achter kunt komen. We gaan ook naar de vissen kijken, bijvoorbeeld hoe je verschillende vissoorten kunt herkennen.

HOE KUN JE JE OPGEVEN?
Wil je meer informatie of wil je je opgeven, dan kun je bellen of mailen naar:
06-33103668 of jeugd@whvdekarper.nl
Vermeld bij aanmelden via de mail je voor- en achternaam, telefoonnummer en leeftijd.

De cursus is gratis en je hoeft geen lid te zijn van WHV de Karper.