Verslag nachtwedstrijd van 08-09-2012 / 09-09-2012

Zondag, 9 september 2012

Onder werkelijk fantastische omstandigheden is afgelopen weekeinde de jaarlijkse nachtwedstrijd weer gevist in de Puls. Om 18.00 uur werd onder het genot van een kop koffie de verloting verricht en was een ieder benieuwd of ze één van de favoriete stekken hadden geloot.

Na de loting hadden de koppels tot 20.00 uur de tijd om hun spullen op te bouwen en hun aas en voer te prepareren.
Om 20.00 uur werd het startsein gegeven en konden de hengels uitgeworpen worden. Toch duurde het nog een tijd voordat de eerste vissen gevangen werden en vooral de koppels voor de Keet hadden het moeilijk omdat de toch wel talrijke toeschouwers wel een beetje rumoerig waren.

Maar na enige tijd toen de rust weer een beetje teruggekeerd was werden toch de eerste vissen gevangen en kon men met een gerust hart de nacht in.

Niet alle koppels konden de tijdens de nacht de vis aan de praat houden, maar voor sommige koppels die er achter kwamen dat de vis die nacht de pieren lekker vonden werd het toch een leuke wedstrijd.

De uitslag:
1ͤ  Blom/ Mentink 36800 gr
2ͤ  Hiddink/ Kolstee 17000 gr
3ͤ  Keizers/ Wilderink 9900 gr
4ͤ  Kleine Schaars/ Nijman 7100 gr
5ͤ  v.d Graaf/ v.d Graaf 2600 gr
6ͤ  Wohrman/ Wohrman Niet gewogen.

Klik hier voor de foto's