Marco te Lintum wint met overmacht viswedstrijd

Zaterdag, 10 september 2016

De vissen hadden er zin in tijdens de zesde competitiewedstrijd van de WHV De Karper die dit keer gevist werd in De Berkel bij Eibergen. Ruim 22,5 kilo vis werd er gevangen door de 26 deelnemers tijdens de op een na laatste wedstrijd in de competitie van de WHV De Karper.

Het parcours was weer verdeeld in 2 vakken, in vak A werden 298 vissen met een totaal gewicht van 16,4 kilo gevangen en in vak B waren het 193 vissen met een totaal gewicht van 6,1 kilo.

Marco te Lintum werd overall winnaar met 5300 gram en 78 vissen, hij neemt daarmee gelijk de koppositie in op de ranglijst op de voet gevolgd door Roger Lickfeldt. Tijdens de laatste wedstrijd die op 1 oktober in de Oude IJssel bij Keppel gevist wordt zal normaal gesproken het kampioenschap tussen deze twee vissers uitgevochten worden.

Stand na 6wedstrijden ( 1 wedstrijd in mindering)
1 M te Lintum 7 punten
2 R.Lickfeldt 9 punten