Hartwig Kuhlmann beste visser

Zaterdag, 23 juni 2012

De 26 deelnemers aan de 5e viswedstrijd van de WHV De Karper waren dit keer niet voor niets naar de Oude IJssel bij Laag Keppel gereden. Aan het mooie brede en diepe water werd de beste wedstrijd van het seizoen gevist, in het totaal wisten de hengelaars 26,1 kilo vis te vangen waaronder enkele flinke brasems maar vooral mooie maatvoorns.

Hartwig Kuhlmann ving 44 vissen met een totaalgewicht van 3500 gram, Roger Lickfeldt had alles uit de kast gehaald en wist zelfs de meeste vissen te vangen, maar omdat het totaal gewicht 3150 gram een stuk lager was moet hij genoegen nemen met de 2e plaats. Clemens Brockötter wist 9 vissen te vangen samen 3150 gram en goed voor de 3e plaats.

Stand na 5 wedstrijden
1 H.Kuhlmann 452 punten
2 M.te Lintum 450 punten
3 P.Wöhrmann 448 punten
4 W.Vredenberg 446 punten
5 H.Wiegerinck 445 punten.

Klik hier voor de complete stand na 5 wedstrijden

Klik hier voor de indeling korps, beste 4 resultaten