Tycho Beernink en Jelmer Havekes winnen jeugdwedstrijd

Zondag, 10 juni 2012

Zondag 10 juni is de tweede jeugdwedstrijd van WHV de Karper gevist bij de Meddose Kolk. Er was een goede opkomst met 13 vissertjes in de C-categorie en 4 vissers in de B-categorie. In totaal werden er 286 vissen gevangen met een totaal gewicht van 4950 gram. Mede door het mooie weer was er ook veel publieke belangstelling en was het gezellig druk aan het water.

In de C-categorie wist Tycho Beernink als eerste te eindigen met 1420 gram en 24 vissen. Tweede werd Niels Klein met 28 vissen en 340 gram en de derde plaats ging naar Lucas van Rijssen met 20 vissen en 260 gram.

De oudere jeugd van de B-categorie wisten veel kleine vis te vangen maar helaas wilde de brasem maar niet bijten. Yelmer Havekes wist hier te winnen met 46 vissen en 800 gram, Yannick Prinsen werd tweede met 56 vissen en 550 gram. De derde plaats ging naar Davy Jansen met 14 vissen en 220 gram.

Klik hier voor de totaal uitslag

Klik hier voor de foto's in het fotoalbum